eXTReMe Tracker

3. okt 2008

Õpsipäev!

Täna õpside päev, mis tavaliselt tähendab vaba ja pisut friikit riietust, aga sel korral nii ei olnud. Oli suhteliselt tavaline päev koos mürgli, ülesöömise ja vastastikkuste viisakustega. Lapsed oli lahedad, õpside tunniplaan ka, loomulikult pani meie võistkond kilva kinni :D

Põrguinglid käisid läbi, pahandust vist ei teinud, need praegused poisid-tüdrukud vist natuke tegid, aga eks ma uue nädala alguses kuulen sellest lähemalt. Ma ei ole ikka veel leidnud nende jaoks nn koodi või üldnimetajat. Nad on lihtsalt sedavõrd erinevad eelmistest. Võib-olla seetõttu, et nemad olid esimesed ja võtsin iga nende sõna-tegu-ütlemist-ja ütlemata jätmist südamesse ning põdesin tundide-päevade-nädalate-aastate kaupa. Minu praegune klass on... On teistmoodi, mitte halvem ega parem, vaid teistmoodi. Põrguinglitega oli alguses palju pahandusi ja juhtumeid, mis mind nendega väga liitis, nad ise said nende vangerduste tõttu liidetud. Nüüd selliseid värke pole olnud (ei, arusaamatusi on ette tulnud, on vaibal juba nende tõttu käidud, nemad on käinud, aga see on ikkagi... teisiti). Ega ma oota pahandusi, mkmk. Tahan öelda, et "lihtsalt"... erinev, noh. Põrguinglid muidugi viskasid kilud, aga nad on seda alati teinud. Mõni neist oli lühikese aja jooksul palju muutunud, tshikid oli samasugused. Ma otsin edasi seda ühisnimetajat. Mul on seda enda jaoks vaja, sest muidu nad ei ole veel omad. Haa! "Omad" on hea sõna :)

Ja pärast ametlikku osa tööl oli mitte nii ametlik osa väljasõidul. Tore oli, kui vaid poleks vingerdistest räägitud.

K. helistas ka :)))) Kutsus külla (mitte et ma poleks teda mõne nädala eest juba ähvardanud, et ma hakkan minema :P).

Nii. Nüüd maale, kus suvest saadik pole käinud. Empsil ja ässul oli pidu sel nädalal, nii et lendame nüüd kõik kokku...

Sildid: ,