eXTReMe Tracker

22. veebr 2009

Nädalavahetus: Mart Juure "Huumori kool" ja Helga Nõu "Peaaegu geenius ehk Schrödingeri kassi otsimas".

Juur oli umbes paar minutit isegi naljakas, eriti meeldis viimane osa - Anne Memedova päevaraamat (ma olen ilmselt liiga palju Cosmot lugenud ja "Seksi ja linna" vaadanud nagu ka Juur). Sellises konsistentsis ma isegi suudan neid lugusid lugeda - Postimehest ma Juure lehekülge tavaliselt ei loe (Ekspressis küll lugesin - huvitav, miks selline muutus harjumustes?), aga sel rohkel moel tundus see isegi päris tore :P

Hinne 6,5

Nõu seevastu ei olnud naljakas. Oli hoopis selline wtf-tüüpi küsimusi tekitav, aga need küsimused tulid ja läksin, ei hakanud närima ja ei intrigeerinud. Lühidalt: klassikaline Luts on väänatud vildakasse raami, lisatud kamaluga kasse, pisut filosoofiat, üks Ekspressi artikkel, kummalisi vestlusi veel kummalisematel teemadel ja saadud... Ma ei tea. Mingi raamat (ma tahtsin öelda, et lugu, aga siis sain aru, et see oleks räige vale, kuna selles raamatus ei ole lugu). Ühesõnaga. Ma jõudsin täna igatahes mõtteni, et oleksin pidanud piirduma kunagi ammu-ammu herr Veidemanni soovitet teosega "Tiiger, tiiger".

Hinne 2, 75

Sildid: