eXTReMe Tracker

7. juuli 2010

Vanad inimesed kintsis

Remargina olgu kirja pandud, et vanadus murrab aknast ja uksest sisse. Ei, mul pole sünnipäev. Käisin kinos ja vaatasin Tom Cruise´i ja Cameron Diazi uut filmi "Knight and Day". Jumal küll! Need kaks olid üleni kortsus! Ja seal, kus kortsu ei olnud, punnitas hunnik Botoxit ja muud Macroflexi-taolist. Ma arvan, et need mulle näkku karanud kortsud olid ka põhjuseks, miks ma endale pool topeltkohvist sirgelt kõhu peale kallasin. Üldse polnud äge. Õnneks oli see rohke piima ja suhkruga ning pisut juba jahtunud kah (reklaamide ajal jõudis jahtuda :P).

Aa, et filmist vä? Film oli kräpp, line´id lamedad, soundtrack märkamatu. Vaatasin umbes iga 25 minuti tagant kella. Mnjah.

***
Väike kiizu õppis ära, kuidas aknast sisse ja välja käia. Ta naudib täiega, et ta seda suudab, seega on pidev tümin, kui ta väljub-siseneb. Vana paks istus hiire otsas ja üritas mind teatud lehtedele navigeerida (arvuti hiirest jutt, eks). The Koer on söönud ilmselgelt s... ja hambaid ei pese. Ma üritasin pesta, ta suht solvus. Muidu ujusime jälle (mingi kümnes päev, ma arvan :D).

Sildid: ,