eXTReMe Tracker

1. juuli 2010

Loomad elutoas?

Käin N.-ga Emajõe ääres jalutamas/ Emajões ujumas. Mitu korda oleme juba teinud tiire ja ta juba teab, et õhtul on minek. Mis tähendab, et koeral on rutiinid. Nt on vaja minema hakates s...da üle tee naabri aia taha. Ta ei või seda kodus ära teha. Ilmtingimata on vajalik esimesena joosta sinnapoole, kus nn nudistide rand asub ning seal põõsaste paljaid tagumikke nuuskida. Kindlasti on tarvis kõndida asfaldil, sest muru peal kõnnivad ainult sead. Kogu selle pika sissejuhatusega jõuan ma selleni, et eile tahtsime tavalisse kohta minna (mis mina tean tavalistest kohtadest? Mulle tundub, et see on tavaline, sest K.-ga oleme seal ikka käinud) ja õigupoolest juba natuke N. läkski, kui üks väga harva hambumusega suitsetav naisterahvas hakkas iroonitsedes mukka kõnelema:
"Küll on ikka kahju, jah... Pesete koera puhtaks ja nii ongi vä?... On ikka kahju jah..."
Ma ei saanud aru, mida ta tahab või kuhu ta sihib, aga siis suunas ta oma sigareti umbes 6-aastase roosa mütsiga tüdruku poole ja ütles: "Aga minu laps peab siin ujuma, kus te oma koera pesete..."
Mina: "?"
Proua: "On ikka kahju jah, koer on puhas ja..."
Mina: "Teate, rand on seal pool."
Proua: "Ah, et siin võib siis koeraga olla..."
Mina: "Mina ei tea, kas võib, aga kõik on siin koeraga."
Proua: "Ja siis kohe võib..."
Mina: "Kuulge, jõe ääres on sildid, kuhu koerad ei tohi minna ja mina sinna ei lähe, siin silti ei ole, milles küsimus..."
Proua: "Minu laps peab siin ujuma..."
Mina: "N., lähme minema siit."
Proua (oma lapsele): "Mine vette!"
Roosamütsike: "Mai taha, bäääää!"
Proua: "Näete, näete, nüüd!"
Mina vasakule ära, demonstratiivselt koera vette suunates, tädi vinguva roosamütsikese kallal kaagutades ja endiselt habemesse korrates samal ajal ninast suitsu väljutades: "Küll on ikka kahju..."

Läksime edasi ja ujusime tibude juures ja pea kõik mööduvad inimesed vaatasid N.-t kiitva, aga mitte laitva pilguga. Et siis... Mina ei lähe koeraga randa, lähen sinna, kus pole rand, vaid on pudelipõhjad vees, muda, suured koerad. Miks kuradi päralt ei või prouad koos oma roosamütsikestega randa minna, vaid peavad mudaaugus passima? Ma tean, et vesi on sama ja blä-blä-blä-blä-bläää, aga... Get the grip! SsSSSSSSsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Sildid: ,