eXTReMe Tracker

24. apr 2010

Kui noored kuked kirevad...

Järgnev võib, aga ei pruugi olla fiktsioonalne ja skisofreeniline minajutustus.

Läksin mina, läksin mina... noh enam-vähem kõige põnevamasse kohta, kuhu ma üleüldse sattuda olen lootnud. Ei tasu lootusi üles kütta, sest külaskäik, mida ma pikalt planeerinud ja millele kõvasti panustanud, kestis umbes 30 sekundit ja siis teine 30, et kiirelt lahkuda. Faktiliselt ei saanud see veel alatagi, enne kui oma õnnetu lõpu leidis.

Esialgu olen ma halva mängu juures näinud üsna mitut plussi. Näiteks jõudsin enne politseipatrulli tulekut osavalt kogu oma seltskonna uksest välja ning kohale kihutavast patrullautost vastassuunda minema toimetada. Siis pisike prügikasti trip, millele pidime jätku tegema, sest tavaline urn ei mahutanud kogu vedelat prügi, mida kivisööjad koos taaraga kaasa vedasid. Leidsin suurema kasti, sinna lendas pisut üle kuue liitri, ptüi ühiku, kangemat ja lahjemat prügi. Koos sajatustega, miks ometi tuleb linn puhtana hoida ning miks pole lubatud koha peal alaealisena ise prügikäitlemisega tegeleda. Leian, et päris osav meetod viinakuradiga võitlemiseks, ptüi, prügiga, on see prügikasti visata. Igatahes tahan ma siinkohal öelda, et keegi sai väga õnnelikuks, sest kasvavad organismid ja elusloodus oli säästetud. Iseasi on see, kas need üldse säästmist ja päästmist väärisid. Ahjaa. Ainult kaks inimest 13 ei osalenud antud aktsioonis. Seevastu sain teada, kes kui palju maksid, milliseid marke kivisööjad eelistavad.

Pisut alla tuhande krooni ja pisut üle kuue liitri prügi käideldud, sai edasi minna. Ma ei ole kokku lugenud, kui suureks osutus saak, aga see oli umbes nii... Noh, igale pisike näkku kinnist prügi, liiter kanget prügi, lugematul hulgal poolikuid prügisid. Pidu kestis kuuldavasti hommikul kella seitsmeni. Diskolooks siinkohal "Iga kukk ei nuta..."

Ah, et miks ma ikka veel ennast välja elan. Minnes pahaaimamatult küsima nende tervise järele, kes kuradi haiged olid, sain veel ühe prügi omanikuks. Sel korral liitrine, korkimata ja lahjendamata.

Emotsioonitsen ainult korra. Tehtud.

Suht selline tunne on, nagu oleks nägupidi sita sisse pistetud.

Sildid: , ,