eXTReMe Tracker

27. nov 2010

Aga...

Mulle väga meeldib koolis käia. Õppida meeldib ka. Aga mulle jumala pärast ei meeldi tõusta laupäeval kell 6 hommikul, et minna 8 loengusse, kusjuures ma tean, et viimane loeng lõpeb laias laastus 12 tunni pärast...

Kodutöödest ma ei räägigi. Kui teaks, mida ja kuidas teha, oleks tore, aga pidevalt selgub, et ma ei ole töökäsku kuulnud/ meelde jätnud/ sellest aru saanud. Make your selection, kusjuures valida võib ka mitu varianti.

***
Mulle enamasti meeldivad koduloomad. Aga mulle jumala pärast ei meeldi neil järel joosta ja valvata, kas nad sõid juba ussirohtu ja kui nad keelduvad sellest, siis jääda endale kindlaks ehk siis mitte toitlustada enne, kui nad selle ära söövad. Kaks tüüpi olen kindlameelsusega alistanud, kolmandat ei kõiguta miski.

***
Mulle meeldib kodus olla. Ausalt. Kohmitseda ja sättida ja kütta ja koristada ja süüa teha. Teha koduseid asju. Aga praegu tunnen, et tahaksin Raplasse. Lihtsalt. Niisama. Kellegi teise reaalsusesse, teistsugustesse tegevustesse, turvalisse ümbrusse. Kas või promenaadile.

Tulge, mu sõbrad, nii nagu enne, teeme üks leil ja joome üks õlu. Ärge küsige elust ja õnnest, oleme lihtsad ja väldime sõnu...


***
Talv tuli.

Sildid: , , ,