eXTReMe Tracker

4. juuni 2011

Aeg

Täna oli see päev, kus tupsudel sai kool läbi. Ots peal selleks aastaks. Kui kolleegike täna küsis, kas ma olen klassijuhatajatunniks mingi kõne või muu etteaste varunud, ütlesin täiesti siiralt, et mul pole enam midagi öelda. Ma olen 35 nädalat järjest nendega rääkinud, kusjuures viimased kaks päeva olime ekskurseerimas ehk siis võib-olla liigagi kaua koos.

Suures remondieelses tormamises ning vaheajaeelses saginas unustasin pildi teha, millest mul on väga kahju. Mõtlesin, et iga veerandi lõpus teen pätudega pilti, siis on hea hiljem vaadata :D Plaan oli hea, aga teostusega jäi veidi kahtlaseks.

Piibelehed ja pojengid on köögis kenasti pliidi peal vaasis, terve maja on täis piibelehe lõhna. Selg ja jald on sääskede ja muude putukate poolt vigaseks hammustatud, koolitööd ei näita just edenemise märke...

Aga ikkagi - tupsudel sai aasta läbi!

Sildid: ,