eXTReMe Tracker

25. märts 2011

uurimused millestki

Ja täna on 25. märts. Mis ma selle põhjapaneva avaldusega öelda tahan? Igatahes pakin ma oma arvuti kokku, panen koti selga ja lähen tööle. Eks seal siis näe, kas palgatööst miskit välja tuleb või tegelen päev otsa eralõbulise eneseharimisega.

Üldiselt võin ma hetkel esitada ülevaate rahvusvahelistest uuringutest, mis käsitlevad erinevatest aspektidest... Öäk.

Skoor:
* sinihallitusjuustumaitselised pähklid
* paprikamaitselised pähklid
* salsamaitselised pähklid
* jogurtikommid (ohne fat!) x 3
* pähkel šokolaadis
* tšillimaiteselised tortillakrõpsud
* banaan ananassijogurtiga
* banaan jogurtita
* neljaviljapuder õunamoosiga
* 2 võikut
* hautatud köögiviljad sinihallitusjuustuga

Ei pea vist jätkama. Olen juba pikemat aega mõelnud, mis värk sellega on - nii kui mul on vaja mingit mõttetööd teha, kohe on vaja kirjeldamatutes kogustes igasugust kräppi sisse süüa. Ja aeg-ajalt juhtub muidugi seda, et söön kräpi suurest kurvastusest ära, aga mõttekas mõttetöö on endiselt tegemata.

Ma ikka juba ütlesin, et mulle meeldib avatud ülikool? Kui saaks veel endaga kah hakkama.

Sildid: ,