eXTReMe Tracker

19. jaan 2011

Kroonika aeg

Kuna bloggeri platvorm mu eelmise postituse ise kenasti drafti salvestas, mitte sinna, kuhu ma tahtsin - kuupäev siis oli 11. jaanuar -, siis ma olen pirtsutanud. Et äkki taipab, et niimoodi pole kena teha.

Kroonika huvides olgu üles märgitud, et Kokaraamatus kohvitades nägin täna, kuidas 1) herr kaitseminister endale uued kingad ostis - kingad kaendlas (mitte jalas), oli samm ka uljam; 2) sjuperstaar nr 3 poisssõbraga kino vahet saalis; 3) taldrikud tühjenesid; 4) kilod lisandusid; 5) kuulujutud levisid; 6) vestluskaaslase poolvigaseks pläkutasin.

Järeldused: tuleb rohkem väljas käia, suhelda, prillid ette panna, dieeti pidama hakata, Soome sõita, jooksma minna. A seda kõike jõuab ju, milleks kiirustada...

Seda tahtsin ka öelda, et laupäeval taksoga eksamile sõites sain närvari, mille tulemusena sõimasin taksojuhti üsna toorelt ja hakkan taipama, miks mul takso saamisega mõningatel hetkedel probleeme on. Jeevel.

Järeldused: reedel uuele eksamile minnes tuleb eelnevalt rohkem magada või jalgsi kohale loovida või arvestada, et mul tuleb päääris kaua taksot passida, sest igaüks musuguse harpüia-kliendi juurde ei soovi sõita.

Tahtsin Kaia Kanepi uuest kleidist ka kirjutada, aga tuju läks ära, sest ta kaotas Austraalia lahtiste 2. ringis. Nii et valehäire, moenurgake jääb tulemata.

Kirjandushuvilise keskealise prouana märgin, et lugesin Ruitlase oopust pealkirjaga "Naine" ning mõistsin oma armsalt iroonilise sõbra kommentaari, kes ähvardas oma ülikooliaegset memuaarid kirja panna, ta muidugi märkis, et tuleb hardcore´i rohkem :D Lasteraamatuid olen ka lugenud ja nautinud täiega.

Viimase nädala õhtud ja hommikud veedan jälle Kripsiga. Ta raamatus on Berne´i jaotus maailmapildi ja -taju kohta. See, mida minusugused vihahoos märgistavad sõnadega "kõik on m...id, mina üksi olen normaalne", on seal hoopis viisakamalt kirja pandud: m+t-.

Küll tahaks puhata.

Sildid: , , ,