eXTReMe Tracker

30. dets 2010

Röövi ohvriks langenud vanamemm oli läinud panka raha vahetama - Krimi - Postimees.ee

Röövi ohvriks langenud vanamemm oli läinud panka raha vahetama - Krimi - Postimees.ee

Mis inimesed need sellised on? Midaerikuradimaailma...

Mina kannan mitmendat päeva kaasas pisikese Kaubamaja Osturalli kilekotikesega sente ja kroone. Pangakontorites on nii kuradi pikad järjekorrad olnud, et ma pole viitsinud oodata. Ega ma palju kaota. Et vargad, küsige, ma annan need teile, ärge mu kotiga minema jooske palun, seal on muud oluliselt väärtuslikumat (dokumendid, väikesed sentimentaalsed mälestusesemed sõpradelt headelt ja parematelt). Mnjah.

A noh. Kellel on, andke minna. Ega eurosid arvele tõesti pole mõtet panna, mine tea, mis Mart Laar, kes põllumajanduse perse keeras, veel teeb. Või veel hullem. Kui Siim Kallas küüned taha saab.

Mulle ilgelt meeldib ironiseerida.

Tjah, Eestis on hea elada. Parampara.

Sildid: