eXTReMe Tracker

4. juuni 2011

Lükkame nüüd


Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama. Ah, kurat, midagi ma ei pea, kui tahan, siis räägin, kui ei taha, ei räägi. Ühesõnaga. Läksin mina, läksin mina kõige paremate kavatsustega kell 11 hommikul välja, läpakas kaasas, bikiinid seljas. Kella ühe ajal tundus mulle, et olen juba päris kaua õues olnud, seega viskasin akulaadija juhtme seina ja istusin õues edasi. Kella kolme ajal sain aru, et mitte ainult mu dekoltee, vaid ka jalad - läpakast vaba ala - olid põlenud. Seega üritasin ma kõhuli olla, mis õnnestus üsna kehvasti, sest punase ja valutava kõhu otsas ei ole hea rullida, eriti kui samala ajal üritad päikeseprillide ja nokatsi kiuste ikka veel trükkida. Noh, poole kuue ajal andsin alla ja tulin tuppa. Jah, tugevamad oleksid ilmselt kauemaks välja jäänud, aga minusugune nõrkur andis alla.

Tulemus: olen väga punane ja keha üldiselt valutab või sügeleb absoluutselt igalt poolt. Lisaks oli mul piisavalt pealehakkamist, et torgata endale käärid jalga, lõigata katki neli konnasilma. Mis - ma ütlen etteruttavalt - ei olnud hea mõte. Selle tulemusel veritses jalg pikka aega, seejärel kasutasin esimesi eurode eest ostetud plaastreid ning mul on väga valus kõndida. Kusjuures ma olen üsna kindel, et konnasilmad sellest küll ei kadunud.

Nii. Mille üle ma veel vinguda võiksin? Edasilükkamine on teema. Ega ma muidu kirjutaks, kui homme õhtuks poleks kilomeetripikkust ja sügavasisulist kodutööd vaja. Sellest on mul 1/3 valmist ja 1/3 on valmimisel ja viimast 1/3 ma alustasin. Tagumisest otsast, muidugi mõista. See pagana TÜ on muutnud mu paganama ignorandiks, kes teeb mingeid ülesandeid viimasel minutil ja seni positiivse tulemusega. Mis omakorda tähendab, et TÜ on alla käinud, sest mina targemaks pole saanud, pigem ikka minu vanuses jäädakse iga minutiga lollimaks. Täie mõistusega inimene ei löö ju endale kääre jalga? Või lööb? Istuvad teisedki peale minu 6 ja pool tundi õues ainult selle pärast, et toas on imelik olla?

Ei. Mul on eesmärk: üks kodutöö peab täna valmima. Mul on tänase kuupäeva sees veel 9 minutit, sellega ilmselgelt ei jõua, aga magamaminekuni on loodetavasti mõned tunnid. Nendega jõuab. Peab jõudma, sest muidu on põletus asjatu olnud.

Oi, mulle meeldib, et on suvi.

Sildid: ,