eXTReMe Tracker

17. mai 2008

Ei meeldi

  1. kui näkku pannakse;
  2. kui selja taga susserdatakse;
  3. kui valetatakse;
  4. kui meelitatakse;
  5. kui alandatakse;
  6. kui tehakse minu eest otsuseid;
  7. kui mulle tehakse teeneid, mida ma ei vaja;
  8. kui minu asemel valitakse keegi teine (ükskõik, mis põhjustel);
  9. kui inimene (inimesed) eeldavad, et mul ei ole julgust;
  10. kui ollakse minus kindel (ükskõik, mis põhjustel);
  11. kui mind pannakse raamidesse;
  12. kui mind lahterdatakse;
  13. kui mind pannakse lolli olukorda;
  14. kui mulle jäetakse rääkimata asju, mis puudutavad mind ja ainult mind;
  15. kui mind tabab paanikahoog ja ma ei saa midagi teha selle vältimiseks, kusjuures aeg ja koht on täiesti sobimatud nõrkuse näitamiseks ja inimesed, kes on mu läheduses, ei tea sellest midagi ja ei tohikski teada;
  16. kui ma pean endale toitu vägisi sisse pressima, et elada;
  17. kui ainus toit, mis sisse läheb, on täielik junk;
  18. kui uinun, peas tagumas üks ja ainus mõte, mis saadab mind kogu ärkveloleku aja;
  19. kui pean mõtlema asjadest, mis on ebameeldivad;
  20. kui ma pean tegema otsuseid, mis muudavad minu seni (näiliselt) rahulikku rutiini;
  21. kui ennast haletsen;
  22. kui minu ohutu mull jõhkralt lõhutakse;
  23. kui mind sunnitakse muutuma või adapteeruma.

Kurat. Ma jääksingi siia neid "ei meeldisid" kirja panema, aga see ei aita. Kõigele lisaks olen ma kuradi realistlik. Ma olen jänes, aga jänestel on võimalus süüdimatult kas või üle kere habisedes-värisedes minema kalpsata. Mulle ei meeldi need va väega sõnad, need on vulgaarsed ja rõvedad, aga ma kuradi-kuradi-kurat kasutan neid, kui ma olen vihane. Praegu ma pole enam vihane. Solvunud ka mitte. Kättemaksu ei viitsi haududa, see ei vii kuskile. Ma ei kavatse unustada ühtki sõna ega lauset. Ma jätan need pikaks ajaks meelde. Ma ei muutu sapiseks, ma ei nähva, ei ütle halvasti, aga ma ei kavatse taluda ühtki näkku panekut. Ausõna. Oleks vist pidanud jooksma esimesel korral, aga ma ei teinud seda. Ma ei kahetse midagi, mida ma teinud olen. Ainus, mida ma kahetsen, on see, et ma usaldasin.

Nüüd olen targem. Kuhu ma oma tarkusega lähen, seda ma ei tea.

Sildid:

1 Comments:

Blogger karmik Arvas...

Täitsa pekkis... Kui kummaline on Ilm! -- sest Su postitus on nagu mu pääst maha kirjatud...


Pai!

5:58 PM  

Postita kommentaar

<< Home