eXTReMe Tracker

17. aug 2004

Olümpiamängud ruulivad, vist...

Täna ma jutustan siis sellise loo, et minu jaoks olümps täiega ruulib, aga väikesele persoonile ei meeldi ujumine ega judo kohe üldse mitte. Niipea kui ma jõudsin televiisori ETV peale lülitada, oli kutt kohe kohal ja klõpsis selle käpelt mingile suvalisele Rootsi kanalile ja vaatas sealt huvitavaid jutusaateid. Korvpalli ajaks oli ta avastanud, et üks YLE-dest näitab kokandussaateid, seega vaatasime sarvedega kokka valmistamas midagi suvist ja kerget :( Selline lugu siis, aga ma ei kurda, sest ma olen kindel, et mul on aega teda ümber kasvatada ning talle seletada, et sport on lahe ja fair play on kõigest üle.

Vahepeal vaatasin uut Volvo reklaami. Väegade huvitav film Robert Dowey Jr.-ga peaosas. Selline skisofreeniline, "Kaklusklubi" ja "Trainspotingu" sarnane, muss ka vastav, tasub vaadata ja mõelda, mida enesekindluse all tegelikult mõeldakse. Seega: http://www.volvocars.de/ ja sealt R50 või V50. Ma nautisin täiega.

Korvpallis mingine nalja tegemine USA ja Kreeka vahel. Süda läeb pahaks. Aga noh, fair play ju :) Tahaks vist juba natuke kergejõustikku ja maratoni ja head sõudmist ka.

Koer karjub õues. Täiesti napakas - kõigepealt ise ronib õue ja siis kraabib-haugub-niuksub, et tuppa tagasi saada. Päeva ajal hüppas mulle küüntega jalgadesse kinni ja üritas klahve ka sisse lüüa. Ilmselt ma ei rääkinud temaga pärast seda eriti hellalt, aga no mul oli ikka valus ju ka... Eile üritas Tartus Nässu ka mulle hambaid sisse lüüa. Ma ei saa aru, mis neil koertel kõigil mu vastu on??? Omast arust pole ma meelega ega kogemata neile viimase paari kuu jooksul küll jalaga pannud... Mitte et Näskar mind selle aja jooksul hammustanud poleks :) On küll, aga ma ikka veel usun, et hea sõna võidab kurja mõtte ja teo või miskit sellist... Napakad loomad, anyway.

Uni tuleb peale, kuigi kell on hästi vähe. Eile öösel lihtsalt telekas teises toas karjus ja siis und eriti ei tulnud... Olümpiastuudio tuli tuppa ja teki alla koos lõppematu Krossi-saagaga. Ja siis hakkasid jalakrambid. Pole juba mitu nädalat olnud, seega eile eriti tugevad. Pool päeva andis parem jalg ennast veel tunda... Küllap sai liiga palju diskotatud, jalgrattaga sõidetud ja ronitud seal Norramaal... Vast läheb üle. Tahtsin täna jooksma minna, aga ei julge, kui krambitamise hooaeg on - äkki ei saa siis mitu ööd magada. Raske, eks.

Ronimisest ja turnimisest ikka veel mõni teine kord. Ootan, millal pildid kohale jõuavad... Lihtsalt mingine tund aega juba tulevad ja nüüd on vaid 900 kilo veel, siis peaks kohal olema ja siis saab selekteerima ja homme vast kirjutama ja üles panema hakata. Tudu ju tuli... :) ÖÖ