eXTReMe Tracker

3. sept 2007

1.20

Täpselt nii kaua istusin täna litsutuna nahkdiivanile koos kolme daamiga ning mõtlesin endamisi: "Mida ta õigupoolest öelda tahab ja kas ta üldse tahab?" Koosolek järjekordselt oli. Ikka joppab. Tulin sealt ära ja ütlesin, et ilmselt kõige kasutumad tund ja 20 minutit mu elust. Njah. Isegi UTi loengud polnud nii igavad. Paar korda haigutasin, natuke ajasin naabrinnadega juttu, üritasin endale küünarnukkidega hingamisruumi kätte võidelda, tagusin jalgadega vastu lauda ning võitlesin kiusatusega võtta laual olevalt vaagnalt paar küpsist või Rebeka kommi. Selline koosolek. Aga ma sain teada, et 1. peaks kostüümi tellima, 2. peaks juuksuri aja kinni panema.

:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Aga muidu oli tore. Jõudsin esimese päeva puhul valvata, nalja teha, unustada, räusata, raha saada ja anda, rääkida lastega seksist ja pededest. Kahel viimasel teemal nad olid küll väga hakkamist täis, aga kui ma paar korda mainisin, et hakaku peale, siis nad lõpetasid.

Homme on ka päev, aga täna on vaja klassipäevikut täita.

P.S. Eile rääkisin üle pika aja empsiga, ta täitsa mures. Täna saatis Efq sõnumi, et kandis mulle raha, sest emps tegi paanikat a la ta noorim tütar hakkab nälga surema :) Piinlik muidugi on küll, ausalt. Kannan kohe palgapäeval talle selle tagasi, kuigi võiks ka täna, aga siis ta ju solvub. Emps, mitte Efq :)

P.P.S. Ja ma ostsin Selverist paberit ja hakkan kohe vihikuid sinna pakkima!!! Oi, mulle meeldivad kontoritarbed :)

Sildid: