eXTReMe Tracker

6. nov 2007

Aktivist

Tänased tähelepanekud...

...ülemus nimetas mind aktivistiks (kas see oli kiitus?);
...sõps kutsus mind naiivitariks (kas see oli laitus?);
...Katu kutsus mind positivistiks (ei, ta ei pidanud silmas 19. saj. suunda, vaid positiivsust nõretavat inimest; kas see on kiitus, laitus, kõnejätk?);
...olin päikeseline, kuni sain aru, et passin tühja tööl (ajaplaneerimises panen nõrka);
..."Harry Potter ja surma vägised" maksis vähem, kui ma arvasin, kuid rebimine oli suurem, kui oskasin kahtlustada;
...üks noormees raamatupoes vaatas mind imelikult, kui ma, kaks Potterit käes, järjekorras seisin ja ütles sõbrale omast arust vaikselt ja sosistades: "Vaata, see ostab kaks raamatut, ei tea, kas tahab kauem lugeda või?"
...uus veerand algas, nagu oleks eelmine jätkunud pärast kolmepäevast nädalavahetust;
...põrguinglid panid täna nõrka;
...olen suulae ja keele kuivatatud banaanidest veriseks ja villiliseks söönud;
...olen natuke kirjutanud;
...leivatort on megahea;
...liigne päevitamine ei tee head;
...keegi krt on bussigraafiku pea peale pööranud;
...vasakule jälle liig hilja.

Vähene uneaeg pidi ülekaalulisust soodustama. Huvitav, kas ülemus lubab mul hiljem tööle minna, sest ma tahan kõhnem olla, aga õhtul pole aega varem magama minna...