eXTReMe Tracker

13. nov 2007

...

Mul tuli reedel meelde, et meie kassi nimi on Mirr. Vuhkisin kiirelt-kiirelt number nelja peale, et linna sõita ja siis meenuski. Nüüd on see viiendat päeva kuklas kummitamas. Mnjah. Alateadvus? Kes soovib diagnoosi panna?

******
Lumi, muide, on päris kena! See tähendab, et läbi linna koju jalutades sain aru, et ongi talv. Selline. Mis tähendab, et varsti ei suuda ma end enam sundida jalgsi koju tulema... Parim, milleks siis suuteline olen, on kesklinna vantsimine... Hullem on see, kui sinnagi bussiga reisin. Talv on igati mõnna, aga jahedus mulle eriti ei meeldi.

******
TV3 "Seitsmesed uudised" näitasid kena kodu. Oh. Tahaks ka.

******
Triza helistas ja ütles, et tuleb Tartusse, jei! Õhtul lähme ilmselt koos Tallinnasse - jei ruudus! See kokku tähendab, et tulekul on põnevad ajad :D

******
http://blog.tr.ee on väga masendav koht. Minu pisikene rutiin topis olevad lood silmadega üle vaadata, on kadumas. Ehk siis pöördun tagasi teatud blogide juurde, mida pidevalt loen ning juhuslikku - ning ilmselt ka aeg-ajalt põnevaid üllatusi pakkuvat - loen järjest harvemini. Et mida ma loen? Panin siia nimekirja... Ja siis kustutasin ära. Misiganes, sest tegelikult ma ju tean, mida ma loen ja teisi see ei koti. Oh. Et kui loen edaspidigi, siis ma ju mäletan, onju. Ja ma ei peagi sinna blogipuu lehele minema.

Sildid: ,