eXTReMe Tracker

6. nov 2007

Tüütu!!!

Teadupoolest GoBus muutis ei-tea-mis-põhjusel 29. oktoobril linnaliinikate aegu. Täiesti salaja tegid seda, sest isegi mina, kes ma igapäevaselt olen Eesti ja kodulinna uudistega reeglina kursis, olin teadmatuses. See selleks. Trinzu ükskord hoiatas mind, et asi on muudetud, nii et eile öösel lõpetades kõik oma tegemised, kontrollisin, et millas siis tööle saab. Nojah. Kuna minu liinilt on busse maha rapitud - ikka üle tunni 1 buss vähemaks - siis valisin mingi lollikindla variandi.

Arvake ära! Seda bussi ei tulnud või väljus ta peatusest 4 minutit enne õiget aega. Ma ootasin ja ootasin ja ootasin ja ootasin ja ootasin. Kas ma mainisin, et õues oli KURADI KÜLM? Pool tundi passida ja loota, et buss tuleb... Ja siis ühel hetkel oled juba pöialt hoidmas, et järgmine buss tuleks õigeaegselt, sest kui see hilineks kas või 3 minutit, siis hilineksid tööle. Rääkimata sellest, et hommikused plaanid läksid kõik vett vedama.

Buss tuli. 3 minutit varem. Ja siis kesklinna jõudes ootas bussijuht selle 3 minutit kenasti täis.
Ma jõudsin täna tööle 2 minutit enne kella helisemist. Pea tuikas-tuikas-tuikas, tagumik ja jalad ajasid pinde välja, sest need olid külmavõetud.

Ja ennist lugesin ajalehest, et 11. detsembri õhtul kella üheksast alustavad bussijuhid streiki, kui neile 45 krooni tunnist miinimumtasu ei maksta. Mismõttes???

Sildid: , ,