eXTReMe Tracker

9. nov 2007

Mardikad ja teised loomad

Ühesõnaga. Täna jooksevad mardid mööda linna ringi. Viimase tunni jooksul on ilmselt ka meie ukse taga mõned santimas käinud, sest koer on põrgulärmi teinud. See aga pole takistanud mul rahulikult Delluga magamistoas istuda, kommi näost sisse ajada ning ajalehti lugeda. Põhimõtteliselt hakkan ma aru saama, miks mu emps ei tahtnud miskit kuulda sanditamisest... Lapsed enamasti tahavad pappi ja ongi kõik :D Üks kolleeg eile just rääkis, et halloweeni ajal olid tal kaks last - maskeerimata - ukse taga ja ütles haledalt: "Komm või pomm..." Njah. Panen penskarit, noh (mitte selles mõttes, onju :P).

II kooliveerandi esimese nädala lõppemise puhul võtsin mõned kõned lapsevanematele. Vist liigagi palju, aga samas ei võtnud üks proua mu kõnet vastu, nii et ei saa ikkagi plaani 100% täidetuks lugeda. Põhjus väga lihtne. Tartu linn avab järgmisel sügisel sama palju gümnaasimiklasse kui sel aastal. Sisseastujaid on aga vähemaks jäänud. See tähendab, et ka latt, millest lapsed üle peavad "hüppama", et gümnasse saada, lastakse pisut allapoole - keegi ei taha tühje kohti! Seega on põrguinglitel päris kenad võimalused siiski ennast kuidagi nii kaugele vedada. Realistliku pilguga tulevikku vaadates ma seda eriti ei näe - noh, et nad saavad massiliselt sinna - aga kobinasoolosid arvestades ma arvan, võiks olla mitmetel võimalus. Rohkem kui neljal õpilasel ma pean silmas, sest praegu on just nii palju neid, keda ma gümnaasiumis ette kujutaksin.

Reede õhtu ja sellised teemad, ma päris korras vist ikka pole. Pakin parem asjad kokku ja lähen...

Koduigatsus.

Sildid: ,