eXTReMe Tracker

15. nov 2007

Kõhukuse kommentaar

Lisan postituse kommentaarist, mille eelmisele kirjale kirjutasin...

Kõigepealt, aitäh nõuannete eest! Nüüd ma selgitan, millised on eluviisid, mis mu kõhukuseni on viinud.

1. Kõhulihaseharjutusi teen iga päev (rutiini mõttes 120 tükki - tegelikult peaks kordade arvu asemel vist mingit aega hoopis silmas pidama - a la 25 minutit?).

2. Enne lume tulekut jooksin 6 nädala vältel 1-3 korda nädalas 40-45 minutit korraga. Nüüd tundub mulle kuidagi veider õue jooksma minna, kuigi ma näen küll linna vahel tervisejooksjaid ja tõisiseid spordimehi. Mulle tundub, et ma kukun enne koduväravast väljajõudmist külili ning jäängi lamama.

3. Üks kord nädalas mängin 1,5 tundi võrkpalli. See pole mingi väga "rets" andmine, aga ma arvan, et see on nn mõõdukas koormus.

4. Viis korda näalas kõnnin mõõdukas tempos 45-55 minutit. Kilometraaži täpselt hinnata ei oska, aga ma arvan, et eks ta sinna 4-5 kilomeetri vahele kuskile jääb.

5. Pirukaid-kooke söön umbes kord kahe nädala jooksul. Iga kord tunnen neid ostes end süüdi :( Nisutoodetest tarbin kõige regulaarsemalt makarone, mis on mu lemmikukesed. Nii taldrikutäis päevas siis.

6. Šokolaadi-komme tarbin umbes 200-300 grammi nädalas. Enese rahustamiseks enne hambaarstile minekut nt.

7. Hommikut alustan alati kas banaani-jogurti-ühe-kahe lusikatäie müsliga või neljaviljapudruga. Lõunasöögiks on kas supp või praad (keskmise suurusega ports kella 12 või 13 ajal). Õhtusöögiks on sageli makaron hakkliha ja juurviljaga, mõni kartulitoit või jätan sooja toidu söömata ning võtan selle asemel rohkem magustoitu. Magustoit=müsli-jogurt-banaan-pirn. Kogu see krempel siis kella 5-6 ajal õhtul. Lisaks veel mõned pirnid või õunad. Päeva kuulub ka 2-4 tassi kohvi.

Olen alati pigem kõhn olnud ning seetõttu on lisakilod, mis vahepeal tundus, et juurdetuleku lõpetasid, eriti painavad.

Ma peaksin ehk mainima, et kõik see jama sai alguse kevadel, mil ma olin oma normaalkaalust nats palju alla võtnud (väga närviline aeg) ning enesetunne oli kehvavõitu. Üritasin end siis kaalu tagasi süüa. See õnnestus. Suvi läks kui unenägu, aga kilod ei lõpetanud kogunemist. Ja muidugi. Kui enne olin paadunud suitsetaja - 9-aastase staažiga - siis nüüd olen 5. kuud mittesuitsetaja, kes einestab väga regulaarselt. Njah.

Aitäh kõigile ning nüüd kaalun järgmisi võimalusi: rühmatrenn vs kodune harjutamine. Igatahes sain ma aru, et lihtsalt ootamisega kilod ise minema ei marsi...

Sildid: ,

1 Comments:

Blogger Kirjatsura Arvas...

Kui sa tahad tõesti ilusaid kõhulihaseid, siis proovi pilatest. 10 seanssi - näed muutust ise, 20 seanssi - näevad muutust teised, 30 seanssi - ja sul on uus keha. Proovitud, toimib!

PS. Olen kümmekond aastat iga jumala päev neid kõhulihaseid "teinud". Tulemus - mitte päris olematu, aga peaaegu. Pilates mõjus kohe.

7:33 PM  

Postita kommentaar

<< Home