eXTReMe Tracker

15. nov 2007

Tahan vabaneda kõhust!

Keegi tark inimene võiks mulle öelda, kuidas saab lahti kõhust. Ei, ma pole reaalsustaju kaotanud! Ei, ma ei taha keset keha auku! Ma tahan, et kehaosa, mis peaks olema lame, seda ka oleks. Ehk siis ei lainetaks päevade ja ööde kaupa mingi räme värk üle püksiääre. Ei aita ka see, kui kanda seelikut. Ikka lainetab. Ma ei liialda ega midagi, aga mulle tundub, et kolossaalne mõõde on õige sõna selle kirjeldamiseks...



Seega, anyone?! See tõepoolest on piinavalt raske, segab mu elu ning on üleüldse üks ebameeldiv vaatepilt nii mulle kui ka teistele. Nii et parema ja esteetiliselt nauditavama vaatepildi nimel tuleb nüüd kellelgi mulle nõu anda. Send an e-mail on write a comment.



Thank you!



P.S. Ma pole rase. Juba tshekkisin, kuigi kõht on täpselt selline 4-5 kuu raseduse oma.

P.P.S. Ja ma ei pane siia ühtki pilti suurest kõhust, sest see risustaks ebaesteetilise vaatepildiga Internetti.

7 Comments:

Blogger Mutt Arvas...

Ma tean, mida sa tunned... :P Mina hakkasin oma lainetavate mõõtmetega sõdima trenni abil. Kuna mind väga ei tõmba kuhugi spordisaali karjakesi kargama, siis tirisin emulega endale paar videot, mille järgi alustasin see nädal harjutamist. Põhiliseks videoks on Kathy Smith - Fat Burning Workout. 40 minutit kestab ja võtab võhmale päris korralikult. Kirjutasin enda blogis sellest natuke: http://mutimoti.blogspot.com/2007/11/terves-kehas-terve-vaim.html

Kindlasti on teisi videosid ka, aga seda kiitsid päris paljud veebilehed. Ja suureks plussiks on ka see, et kogu tegevus toimub püsti seistes ja ma mahun oma pisikesse kööki võimlema.

11:08 AM  
Anonymous Anonüümne Arvas...

Oleneb milline inimene sa oled. Mõned inimesed lihtsalt on paksud ja midagi pole teha. Teised võiksid potentsiaalselt saledad olla, aga ei suuda pirukate söömisele vastu panna. Kolmandad on sellised vahepealsed, aga pole ennast kunagi liigutanud, nii et ei saagi aru, mis nad täpselt on.

Anyway, rohkem trenni ja vähem pirukaid.. muud imenippi küll ei tea.

12:36 PM  
Blogger Margus Arvas...

Väga hästi atiab jooksmine + ujumine ning lisaks kõhulihaste treenimine. Paari kuuga hakkab ümbermõõt kenasti vähenema, peaasi, et jätkub pidevust seatud plaanist kinni pidada.

1:02 PM  
Blogger Elviina's blog Arvas...

Kui kõikide ülal kirjutatut järgid, siis lahti saad päriskindlasti, aga miski vägi ei kindlusta seda, et ta tagasi ei tule kui tähelepanu mujale siirdub. Olen kogenud mitu korda. Seega peamine on selles, et kui oled sellest lahtisaanud, siis tuleb kogu ülejäänud elu end jälgida ja elada aktiivselt kuid vähema kalorimääraga :)

2:32 PM  
Anonymous Anonüümne Arvas...

korsett:)

2:35 PM  
Blogger Marek Tihhonov Arvas...

Tuleb trenni teha JA tervislikult toituda. Ainult sportides või ainult toiduvalikut muutes pole erilist lootust.

Mina soovitaks just spordisaali rühmatreeninguid (kõik need aeroobsed kargamised, bosu, spin jms), sest kodus võid leida 1000 vabandust, miks mitte teha või teha natuke lodevamalt. Kui treener ees karjub, siis on hoopis teine lugu :-)

Lisaks ujumine ja jooksmine pluss kõhulihase harjutused saalis (aga kui rasvakiht on paks, siis pole neid kõhulihaseid selle alt niikuinii näha - sestap tuleks ikka esmalt rasv ära põletada).

Kui ette võtad, siis saad hakkama küll.

3:50 PM  
Blogger Kriux Arvas...

Kõigepealt, aitäh nõuannete eest! Nüüd ma selgitan, millised on eluviisid, mis mu kõhukuseni on viinud.
1. Kõhulihaseharjutusi teen iga päev (rutiini mõttes 120 tükki - tegelikult peaks kordade arvu asemel vist mingit aega hoopis silmas pidama - a la 25 minutit?).
2. Enne lume tulekut jooksin 6 nädala vältel 1-3 korda nädalas 40-45 minutit korraga. Nüüd tundub mulle kuidagi veider õue jooksma minna, kuigi ma näen küll linna vahel tervisejooksjaid ja tõisiseid spordimehi. Mulle tundub, et ma kukun enne koduväravast väljajõudmist külili ning jäängi lamama.
3. Üks kord nädalas mängin 1,5 tundi võrkpalli. See pole mingi väga "rets" andmine, aga ma arvan, et see on nn mõõdukas koormus.
4. Viis korda näalas kõnnin mõõdukas tempos 45-55 minutit. Kilometraaži täpselt hinnata ei oska, aga ma arvan, et eks ta sinna 4-5 kilomeetri vahele kuskile jääb.
5. Pirukaid-kooke söön umbes kord kahe nädala jooksul. Iga kord tunnen neid ostes end süüdi :( Nisutoodetest tarbin kõige regulaarsemalt makarone, mis on mu lemmikukesed. Nii taldrikutäis päevas siis.
6. Šokolaadi-komme tarbin umbes 200-300 grammi nädalas. Enese rahustamiseks enne hambaarstile minekut nt.
7. Hommikut alustan alati kas banaani-jogurti-ühe-kahe lusikatäie müsliga või neljaviljapudruga. Lõunasöögiks on kas supp või praad (keskmise suurusega ports kella 12 või 13 ajal). Õhtusöögiks on sageli makaron hakkliha ja juurviljaga, mõni kartulitoit või jätan sooja toidu söömata ning võtan selle asemel rohkem magustoitu. Magustoit=müsli-jogurt-banaan-pirn. Kogu see krempel siis kella 5-6 ajal õhtul. Lisaks veel mõned pirnid või õunad. Päeva kuulub ka 2-4 tassi kohvi.

Olen alati pigem kõhn olnud ning seetõttu on lisakilod, mis vahepeal tundus, et juurdetuleku lõpetasid, eriti painavad.

Ma peaksin ehk mainima, et kõik see jama sai alguse kevadel, mil ma olin oma normaalkaalust nats palju alla võtnud (väga närviline aeg) ning enesetunne oli kehvavõitu. Üritasin end siis kaalu tagasi süüa. See õnnestus. Suvi läks kui unenägu, aga kilod ei lõpetanud kogunemist. Ja muidugi. Kui enne olin paadunud suitsetaja - 9-aastase staažiga - siis nüüd olen 5. kuud mittesuitsetaja, kes einestab väga regulaarselt.

Njah. Aitäh kõigile ning nüüd kaalun järgmisi võimalusi: rühmatrenn vs kodune harjutamine. Igatahes sain ma aru, et lihtsalt ootamisega kilod ise minema ei marsi...

5:26 PM  

Postita kommentaar

<< Home