eXTReMe Tracker

20. nov 2007

Kõneaeg

Eestis tähsitatakse nädala pärast 10. korda kodanikupäeva. See päev peaks juhtima tähelepanu kodanike õigustele ja kohustustele, avama põhiseadust, lähendama riiki ja tema kodanikku. Reeglina üllitavad ministrid - mõned neist - enne olulist sündmust ühisavalduse, kus siis avaldavad arvamust, miks selline päev on vajalik ning kuidas võiks kodanikukd olemist tähistada.

Meie tähistame seda kõnevõistlusega. Kolmandat aastat järjest loen töid. Sel aastal on mul neid kõigest 18, aga ma hetkel pole veel pooligi läbi jõudnud töötada. Teemad on minu sõnastatud. Tööd on kaunis huvitavad, aga võib-olla arvan nii seetõttu, et olen alles vähe lugenud :P Okei. Sellest kirjutan pikemalt neljapäeval ja esmaspäeval.

Nüüd vasakule. Ära. Sorry, lapsed, ma ei jõudnud pooli kõnesid loetud, lugemiskontrollid on parandamata ning ühele klassile hoopis tegemata.

Save me from my misery.

Sildid: ,