eXTReMe Tracker

25. nov 2007

Täna üritasin ennast, tsiteerides Käshi, "isaseks magada" ehk siis 12 tundi järjest tudimist. Selle tulemusena passin praeu kell 3.20 endiselt üleval. Tjah. Ürglinnu lendu ma just ei näinud, erinevalt ühest teisest Käshi sünkari külalisest, kes meie maja trepil kõrge kaarega paekivi sillutisele oksendades olevat ilmutuse osaliseks saanud, aga tore oli küll. Ma mõtlen, et tore oli veini juua, sitaratast mängida ja naerda naisteliigas osalemise ja ürglinnu lennu üle.

Laupäev läks korda. Eriti kui veel arvestada ka 46-minutilist jooksu, mille täna ette võtsin, sest nii kena päike paistis, et tundus suisa patt toas passida. Seega tennised jalga - jah, käisin tennistega jooksmas! - ning minekut. Muide, mul on need tenkarid vist 4 aastat olnud, viimasel kahel olen neid kasutanud vaid aiatöödel ning puude transportimisel, aga kuna mu tossud on trenniootuses koos trenniriietega töö juures, siis üllatusin täna positiivselt. Nendega oli mugavam joosta kui mu Nike´i papudega. Mismõttes, onju. Jooksin täna ringi-eriti pika ringi ning mulle tundus, et tempo oli päris kena. Väga kerge oli, lõpuks oli kergelt pisut palav ning huuled hakkasid "kiskuma", sest unustasin enne hügieenilist huulepulka neile kanda. Loodetavasti kurk haigeks ei jää, sest natuke alguses kippusin suu kaudu hingama. Vist kuu aega on esimesest lumest ja seega viimasest jooksust möödas. Tahaks veel sellist ilusat jooksuilma!

Mõtlesin täna, et äkki peaks võtma eesmärgi, et kaasa teha neliküritusel... Kas või lühikestel distantsidel. Samas tundub mulle ebareaalne, et ma suusatama hakkan, pole seda hea mitu aastat kordagi teinud. Nii et tundub suhteliselt raha maha loopimisena, kui regaksin ennast, teades, et kogu üritust ei saa kaasa teha. Ohjah. Lihtsam on ikka enda jaoks joosta-möllata.

Vasakule äraaaa.

Sildid: ,