eXTReMe Tracker

24. nov 2007

Kuuse Lemps avab hooaja

Üle mitme-setme talve veedan oma laupäeva koos suusavõistlusega. Kuuse Lemps kommenteerib Beitostöleni MK etappi. Juba jõudis ta rääkida sellest, kuidas Kesk-Euroopa kommentaatoritel juhtub see, et enne starti kui ülekanne on juba alanud, on eetris vaikus, sest neil pole midagi öelda. Noh. Kuuse Lempsil on koos sõbraga alati midagi öelda. Jeesus. Ma tean juba isegi seda, kuidas nad vesi-õhk meetodil kunstlund on tootnud ning dekoratsioonilund tundide kaupa ootasid. Usute või mitte, kuid 20 minuti jooksul pole võistlusest küll midagi räägitud, on mainitud Mae Jaaku, kellel jälle mingi joping hemoglobiiniga ning Norra rahvuslikku gruppi, kuid see on ka kõik.

Kõlab uskumatult? Ei, see on Kuuse Lemps, kes avas teletalve hooaja. Nüüd kenasse kevadesse märkustega: "Tema kena liidriaeg püsib... Ja püsib ka hiljem... /.../ Mis on siis vahepeal stardis juhtunud? Siit on läinud hulk mehi, kes endast midagi ei kujuta."

******
Aga muidu on harilik laupäev. Või siiski mitte? Magasin 12 tundi järjest, jube hea oli. Pea küll tuikas ülemagamisest, aga ma iga kell kordaks seda, sest uni on ikka väga magus. Homme ehk jälle :P

******
Eile alustasime Käshi sünkari tähistamist. Kahetunnise kiirkoristusega :) Pole ammu sellise kiirusega kogu maja ära koristanud, sh dushar ja köök. Noh, me oleme kiired Käshiga, kui ikka väga vaja, kahju, et meil sagedamini vajadust ei tekki. Mitte et meil must oleks, oh ei, aga kui koer ajab 24 hashi karva ning põeb kõhulahtisust ja põiepidamatust, siis peaks vist iga päev koristama. Ei, me ei ela s... sees, aga vahel väike s... ikka. Ühesõnaga. Koristasime, sõime rummikooki, jõime veini ja vaatasime "Ruudit". Väga armas film. Ainult et pisikese Saaremaa tüdruku hääl mulle küll ei meeldinud. Pidi endast saare murrakut kujutama, aga ma ei tea, kummaline oli ja saarlastest kaugel. See selleks. Igatahes oli väga südamlik film, usun. Usun, et raamat on veel armsam. Muide, raamatutest rääkides. Ostsin eile Lea Tormise "Teatrimälu". Käisin Käshile kingitust ostmas ja ühtlasi ostsin ühe osa Kessu jõulukingist ära (oi, ma olen ikka leidlik küll!) ning inimlik kadedus pani endale ka raamatut ostma :) Kuigi ma lubasin endale, et enne riiuli hankimist ei osta ühtki...

Sildid: , ,