eXTReMe Tracker

21. nov 2007

Vabatahtlikud, vihikuid parandama!

Mul on praegu välja pakkuda kaks klassitäit lugemiskontrolle. Ühed lugemiskontrollid seisavad juba täpselt nädal aega mu magamistoas virnas. Seda virna pole ma enese ärapetmise mõttes kordagi liigutanudki. Täna lapsed küsisid, millal nad need kätte saavad, ma hakkasin lihtsalt karjuma, et ma pole midagi lubanud, nii et olgu kannatlikud. Njah. Siis üks noormees vabandas, et noh neil olevat üks õpetaja kunagi tööd ära unustanud ja nüüd neil hirm, et äkki keegi veel unustab... My ass, onju. Pole lihtsalt võimalik unustada, sest üldse pole hea tunne, kui pole aega või jaksu neid vaadata. Nädalavahetuseks ei taha ka jätta, sest selleks ajaks on juba muud asjad ees.

Otsin seega kedagi, kes parandaks "Pal-tänava poiste" töid ning siis terve posu pisikeste töid erinevate teoste põhjal (nad olid väga mures ja küsisid töö ajal, kas nad ikka võivad "teose" asemel "raamat" kirjutada... mismõttes, onju?!). Või siis oleks vaja mingit veenvat vabandust. Või peaks hoopis põrutama nii et tatti laias kaares pritsib, et saavad on tööd siis, kui saavad? Vahet pole. Igatahes olen ma pägad ära hellitanud ning nüüd nad ei oska diilida antud olukorras :P

See-eest jõudsin läbi lugeda ja parandada täna lugemispäevikud ja etteütlused! Ma olen tubliii. Ja kolm viimast päeva ja ööd on kõnetamise tähe all kulgenud, nii et ma võiksin praegu päris pikalt rääkida kodanikuõigustest ja muust taolisest. Huh. Kaks põrguinglit tulevad ilma, et oleksin nende juttusid näinud. Huvitav, kas julge hundi rind on rasvane või istuvad tüübid perse mullas?

Mhhh. Vihikud pole ennast parandama asunud. Kas tõesti mina ja punane pastakas (ehk punakas) asume südaööl vihikute kallale? Ei tea, kas väsimusest panen halvemaid või paremaid hindeid... Peaks kohe ekstra jälgima.

Vasakule ära.

Sildid:

1 Comments:

Blogger Uuriel Arvas...

Kogemuste jÄgamise KÕrras: parandan esmalt vead, määran seejärel vigade prossulise määra, järjestan paremalt vasemale ja seejärel asun hindeid (oojeeh!)kirjama... Nii ei pääse emotsioon ning väsimus löögile ;) A hindan nÄo järgi, st -- grupilises (loetav ka aastakäiguna) tasemelises kontekstis...


Nõus pakutavat vahetama raamatupidamise praktiliste ning maksundusalaste ii-see-seisvate töödega ;)

1:45 AM  

Postita kommentaar

<< Home