eXTReMe Tracker

17. mai 2009

Kohustuslik Euro-igin

Sõna võtab inimene, kes nimetet konkurssi ei vaadanud. Äkki mul polegi õigust rääkida? Nii hulluks ikka asi ei lähe, ma nimelt kuulasin Juure ja Kivirähki kommentaari lauluvõistlusest ja ma arvan, et olen asjaga suhteliselt hästi kursis. Lisaks kuulan ma hommikuti Vikerraadiot ja seal terve eelmise nädala vältel intervjueeriti kõikvõimalikke euro-djuude, sh Eesti lauljat. Taustaks lasti muide laule ka, ma kuulsin Eesti (haa!), Rootsi, Norra, Islandi ja Saksa (?) laulu - tegelikult oli neid rohkem, aga need jäid meelde.

Krt, ma alustasin valest otsast. Ühesõnaga, mida ma reedest saati mõtlesin, kui ma juhuslikult laulukest nimega "Fairytale" kuulsin... Ma siiralt arvasin, et see on Brainstormi (oli selline Läti bänd kunagi olemas, väidetavalt olid nad staarid mitte ainult Eurovisiooni Eestis ja Lätis, vaid ka mujal Euroopas). Noh. Ja siis ma eile kuulasin Juurt ja Kivirähki, kes tegid muidugi väga laheda versiooni loost "Rändajad" (kõlas see umbes "Meil on viina, me joome seda viina"), Norra Rybakil lasksid nad laulda ja siis mul lõpuks alles "ahaa! see ei olegi Läti bänd!" Enivei, ma kuulasin praegu youtube´is järjest Rybaki ja Brainstormi ja krdi sarnased on! Postsovjetlik hipikultuur?

Muidu läks Eurovisioon must suhteliselt suure ringiga mööda, isegi Eesti laulu valimine ei puudutanud, sest Heidi Purga tegi süsteemi ümber ja rikkus meie ma ei tea mitme aastast tava K. sünnipäeva ajal kambaga häälekalt ja südamest asjale kaasa elada.

Eurost veel. Raekoja platsile oli keegi hull mingi lava vedanud ja kui ma linnast tagasi koju tulin, andis mingi hull fanaatik sõna eurosaadik Siiri Oviirile, kes tema sõnul on europarlamendis tublisti ja hästi tööd teinud. Ja siis Siiri Oviiri alustas retoorikaga, mis suunatud sisepoliitika ja peaministri vastu. Tõstsin kiirust ja plagasin kuuldeulatusest... Ja ühtki hoiatussilti ei olnud, et valge inimene peaks koju jääma, Raekoja platsi vältima või vähemalt kõrvatropid muretsema.

Sildid: ,