eXTReMe Tracker

8. sept 2009

Apdeidin

* uusi ville üks - kanna peal väga rõvedal kohal, aga süüdistada ei oska ühtki jalanõud - täiesti salaja seadis ennast seal sisse;

* apteegist ostetud 170 krooni eest erinevaid plaastreid ja villide teket ja hõõrdumist ennetav pulk (villipulk :D) - dialoog nägi umbes selline välja: "Tere, ma soovin plaastrit. Sellist, mis jala peal püsib ja ennast iga tuulehoo peale jala küljest lahti ei ehmata, sellist, mis ei pirtsuta, kui ma teda kasutan." Apteeker: "Jah, noh, plaaster ongi kleepimiseks, äkki soovite ennetavat pulka ka?" Ja ma olin tänu eelmisele sissekandele nii tark, et teadsin, millest räägitakse. Pulk on väga hea lõhnaga, aga tundub, et ma kasutan seda praegu väga ohtralt, seega seda kulub ikka päris palju. Miinuseks on ka see, et ma päriselt ei kujuta ette, et ma seda jalale hõõrun ja siis soki peale panen... Ühesõnaga tuleb veel tööd teha ja uurida. Küll aga tean juba praegu, et jooksmise ajal on see üsna tarvilik abivahend, eriti kevadel, kui kintsud veel üksteist ei tunne :)

* töö on suure hooga peale alanud, pole veel närvivapustust saanud, tüdimust samuti mitte, mõned kurjalt vaatamised on olnud, täna ka pisuke tänitamine (aga ta ise noris seda!). Kurk oli muidugi teisel ja kolmandal päeval jumala kähe. Meeleolu on aga laes olnud, sest mul endal on huvitav olnud, suurel osal lastest vist ka, sest muidu nad ei käituks ja ma ei saaks ennast hästi tunda :D

* kurgu kähedus ei olnudki tööst tingitud. Praegu on mu kurk väga-väga valus, nina üks pool on väga kinni, mis aga ei takista aeg-ajalt tilkumist. Silmad on väsinud, kontides on kõhedus sees. Ühesõnaga otsisin tund aega salle, kindaid, paksemaid pükse. Kraadida ei julge, joon kõvasti teed, söön C-vitamiini ja palun vaikselt, et homseks asi korda saab, sest mul on ju ometi masterplaan, mille täitmist ma väga ammu olen planeerinud.

* masterplaani juurde, mis hetkel ohtu sattunud... Ma enam ei tee oletusi oma vormi kohta, ei pane ka mingeid märke maha, kuna ma olen kõvasti kannatanud jooksmise asemel (ei ole kõige targem pärast pelmeene või paari õunakilo jooksma minna). Hetkel näeb masterplaan ette mitte sügavalt haigestuda ja siiski nädalavahetusel startida ning finišeerida. Soovitavalt ühes tükis ja tervena, st nohu ja köha võiks küll nüüd kaduda. Igatahes kui laupäeval palavikku pole, siis asi toimub, vaatamata vinger- ja vongerpussidele ning muudele keerdkäikudele. Parem oleks, ma väga tahan.

* lugemisega suht kakad lood, va nädalavahetusel proua ema juures juhuslikult kätte võetud raamat - eeldasin, et kerge lugemine, aga tegelikult oli juttu sellest, kuidas sclerosis multiplexiga hakkama saadakse. Suhteliselt hirmutav, aga samas hariv.

* küpsetamine on teema (väga palju õunakooki ja sekka muud staffi), aga edasi ei arendaks praegu. Joon parem veel teed ja mõtlen elu üle järele :D

Sildid:

1 Comments:

Blogger Rasaa-Etten Arvas...

ja kuidas maraton möödus?!
elus, ma loodan.

4:25 PM  

Postita kommentaar

<< Home