eXTReMe Tracker

8. sept 2007

Hansapank, anna siia mu maksegraafik!


Nädal kolm tagasi - oli vist nii - tegin ma Hansapangas avalduse, et soovin alustada oma nn titelaenu ehk õppelaenu põhiosa tagasimaksetega. Ega ma eriti ise maksta soovigi, aga ma arvan, et tööandja teeb seda meeleldi.


Käisin kunagi suve alguses asja uurimas, et kuidas see ikka minusugustel käib - teate küll, tegelikult olen ju veel üliõpilase staatuses, aga praegused õpingud ehk siis kraadiõpe ei puutu enam tööandjasse. Sain varasuvel samasuguse julgustava vastuse nagu paar nädalat tagasigi. Et kõik on okei ja hakake plekkima. Internetipank näitab, et esimene makse läheb arvelt maha esmaspäeval. Aga mul krt, ei ole graafikut.


See tähendab, et ma ei ole saanud tööandjale avaldust esitada!!! Mis omakorda tähendab, et ma hakkan oma õppelaenu ISE tagasi maksma! Tsiisus.


Ja siis räägitake, et eestlastel on palju raha. Ebanormaalne. Ma kavatsen raudselt kuskile kaevata, aga veel ei tea, kuhu. Tänase posti tõin ka postkastist ära ja pole ka seal mu graafikut. See kõik ei oleks üldse nii traagiline, kui see summa poleks sel kuul väga kopsakas ning oleks mu pangaarvel olemas. Oleks mingi lootusekübegi, et põhiosa tagasi saab.


Hansapank, sa panid mulle jälle näkku. Eile saatsid mulle isikliku reklaami, et ma mingi pensionisamba ja värgiga liituks. AGA ma juba liitusin kevadel. Give me a break!


Nii ei ole võimalik rallit sõita. Eriti veel kui asjad on, nagu nad on.


P.S. On mingi üleüldine teema uurida, kes-kellega-kus elab. Inimesed, muretsege elu endale ja jätke teised rahule!

Sildid: