eXTReMe Tracker

26. juuni 2009

Vihmase päeva rõõmud

Päris vägev on Internetis kõiksugu kalkulaatoreid kasutada. Olen saanud teada järgmist:
* kehamassiindeks on 19,6 (see on siis hea tulemus)
* vanus lähtuvalt elustiilist 25 (juhuuu!), eeldatav eluiga on kõrgem keskmisest 74 ehk siis 80 (noh, absoluutse tõena ei tohtinud seda võtta)
* täna põletatud kalorid (jalutuskäik raamatukokku ja tagasi) 327 (mmm, aga sammulugeja annab ainult 260...)
* eilse jooksuga põletatud kalorid jäävad kuskile 516 ja 794 vahele (arvestajas on ainult 8 km/h ja 11 km/h, aga mu kiirus on umbes 10 km/h...)
* mu keha kulutab päevas mitte midagi tehes 1441 kalorit, midagigi tehes kulutab keha 2234 kalorit, mis teeb siis ühe tunni kohta 93 kalorit (oi, mulle meeldib vahel mitte midagi teha)
* stressitase on 77 punkti 176st: mul on mõõdukas stress.

Ja nii edasi. Ühesõnaga sellel leheküljel oli päris tore hängida :)

Ja mul on suva, et oli jaan (Stockis oli teistsugusem kui ükskõik millise lõkke ääres), et Michael Jackson ära suri, et krooni ei devalveeritud, et kilemajas maasikad valmis on, et raamatukogu läheb puhkusele, et palka vähemaks võeti, et trennid ei ole enam 3-4, vaid 2 korda nädalas, et päike jälle kõrvetas kõhu ja õlad, et õues on tuul, et maailm on mustvalge... Sest mul on puhkus!!!

Sildid: ,