eXTReMe Tracker

1. nov 2009

Oktoobrikuu jooksud

Nagu ma septembri kokkuvõtteid tehes arvasin, siis oktoober on üks nutune kuu. Statistika näitab, et treeningkordi kogunes 8, mis iseenesest ei ole ju paha, aga kvaliteediga on tõsiseid probleeme. Järjekindlusega ka. Olen leidnud sada vabandust, miks ei saa ühel või teisel ajal joosta. Ma tõesti ei saa aru, kust see aeg peaks tulema.

Nisiis. 8 korda, 451 minutit, 75,2 km. Viimane näitaja ongi see, mis mind kõige rohkem kurvastab - võrreldes augusti ja septembriga olen "ära andnud" pea veerandi oma treeningmahust. Keskmine kiirus on 5,59 minutit kilomeetrile, mis samuti on kuude kaupa langenud. See, et enesetunne võrreldes septembri lõpuga on paremaks läinud, ei lohuta eriti. Ahjaa. Treeningpäevik muide näeb välja selline, et kaks nädalat olid sellised, et tegin vaid kord nädalas lühikese jooksu, kuu alguses ja lõpus jooksin kolm korda nädalas. Seega ma ei teagi, kas ma mingist trennist enam saan rääkida. Pigem mingi hektiline tõmblemine ja stressi maandamine kord nädalas, aga eks seda ole ka vaja, nii et võtan veel rahulikult asja.

Eile lugesin paar tundi igasuguseid nõuandeid, muu hulgas ka seda, kuidas talveperioodil jooksmist siiski jätkata/ treeninguid mitte katkestada. Täna on 1. november ja sellega võiks justkui hooajale joone alla tõmmata, aga ma veel ei kipu seda tegema. Praegu on küll juba miinuskraadid ja maa valge, aga ma miinuskraadidega veel õue pole sattunud. Võib-olla homme hommikul teen väikse sutsaka, küll siis on näha, kui tark mõte see on. Tahaks ikka joosta.

Soetatud... sokid (ma tean, et sokid ei jookse minu eest, aga pehmem on ikka).

Sildid:

1 Comments:

Blogger Rasaa-Etten Arvas...

tere
kirjutasin sulle gmaili

jooks!

3:25 PM  

Postita kommentaar

<< Home