eXTReMe Tracker

29. nov 2009

Ma ausõna ei käi kergliiklusteel kedagi stokkimas ega varitsemas, aga noh... Jälle oli peaminister rullimas. Ma alustasin, kui nägin bemmi ja jeepi parklas asjatamas, üks mees, kes parasjagu lõpetas, oleks endal kaela ära otsast nikastanud, kui peaministrit nägi. Map jäänud mitte passima ja jooksin edasi. Ilm oli ju ometi päikeseline ning kena laupäev alles poisike.

Kõrvekas oli herr peaminister mul sõna otseses mõttes kandades kinni. Muidugi raius ta end siis vastutuult minema... St et tema oli ju Tartus, kui K.-s rämedat vihma sadama hakkas. Igatahes on tal raudne tervis ja tahe, sest ma küll teisele ringile ei tahtnud lausvihmas minna, suure vaevaga sundisin end ligamärjana ja lirtsuvate tossudega linnaringile, sest muidu oleks kogu vettimine asjatu olnud.

A põhimõtteliselt võin väita, et käin peaministriga samas trennis :P Regulaarselt.

P.S. Andrusel puudus kiiver. Ai-ai, nii ei tehta!

P.P.S. Ja kui ma vaatasin Kroonikaid, kus on pahaaimamatult poes käivaid inimesi pildistatud - näitlejaid jt nn avaliku elu tegelasi -, siis ma sain aru, et mõni maniakk oleks raudselt oma mobiiliga higistavas A. A.-st pilti teinud ja selle mõnele ajakirjale viie sota eest maha ärinud... "Pildistasin kuulsust" või midagi sarnast. Seakari, mitte Tallinna raad :D

Sildid: , ,